tisdag 6 november 2012

Välkommen!

Tanken med den här bloggen är att jag ska få lite mer inspiration till att göra sådant som jag tycker är kul, det vill säga olika kreativa saker. Saken är bara den att jag är sämst på att fokusera på en sak i taget och har många UFOn i huset (un-finished objects). Jag tänkte som så att om jag skriver här att jag har påbörjat ett projekt, vad det nu kan vara, så kanske det känns lite smått pinsamt om jag aldrig blir klar med det, så nu kanske det är slut på att gömma sakerna i byrålådan, nu när jag tillsist byggt klart byrån, tog bara fyra månader tror jag... Om inte annat blir även denna bloggen ett UFO. Jag har ju inget att förlora i alla fall.

Så vad för slags kreativa saker tycker jag om att göra då? Det kan vara lite allt möjligt, sitter själv och googlar fram allt möjligt kul att hitta på och kikar in på bra inspirerande bloggar så det är ju kul om jag kan lyckas inspirera någon! Sånt som kommer dyka upp i bloggen är bland annat nagellack, virkning, pyssel och diy, eller det är i alla fall min förhoppning. Nu hoppas vi på att detta blir något bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar